divendres, 15 de març del 2013

AVUI , DIA DE L´ AMISTAT .




Tenir-te, és poder confiar en tu
Tenir-te, és saber que sempre em faràs costat
Tenir-te, és un regal de Déu
Tenir-te, és estar amb tu amb llibertat

Sense tu, les coses serien diferents
Sense tu, em sentiria molt sol
Sense tu, la vida seria avorrida
Sense tu, mai trobaria qualsevol

Al teu costat, em quedo tranquil
Al teu costat, em sento afortunat
Al teu costat, sempre estic alegre
Al teu costat, em sento recolzat

Amistat, és saber que tens algú;
Amistat, sense tu no podria viure
Amistat, sempre vull tenir-te al meu costat
I et dedico aquest poema amb tota sinceritat

AMIGOS HASTA LA MUERTE

Entre tu casa y
la mía, hay una
cinta azul celeste,
en la que pone
amigos hasta la
muerte, y como
la muerte amigos
eternamente

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada